چقدر دلم میخواست الان یه عشق پاک داشتم اینجا رو بهش نشون میدادمخدایا خستم یه دلخوشی کوچیک میخوام نمیدونم چرا ما بنده هات اینقدر بی حوصله و کم صبر و نق نقو شدیم به بزرگی خودت هممون ببخش و همچنان همراهیمون کنیا علیامشب تولد امام حسن یه عیدی خوب بده به قول بچه ها فدامدانوشته شده در جمعه ۱۳۹۶/۰۳/۱۹س حس باران...
ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 22:22